Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Λογότυπο

«Είναι δυνατόν να χάσουμε κιλά χωρίς δίαιτα;», είναι το ερώτημα πολλών ανθρώπων που είτε έχουν κουραστεί από διάφορες δίαιτες, είτε δε μπορούν να ακολουθήσουν συγκεκριμένα περιοριστικά διαιτολόγια , άλλοτε λόγω του τρόπου ζωής τους, άλλοτε λόγω του χαρακτήρα τους που δεν μπαίνει σε «καλούπια».

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ότι μπορούμε να επιτύχουμε ικανοποιητική απώλεια βάρους, βελτιώνοντας την ποιότητα της διατροφής μας και αλλάζοντας ριζικά τις συνήθειες μας, όσο φυσικά μας το επιτρέπει η καθημερινότητα. Υιοθετείστε τις παρακάτω συμβουλές ως βασικές αρχές της διατροφής σας και δείτε το σώμα σας να αλλάζει χωρίς κόπο και στερήσεις.

  1. Πρωινό: Μια κινέζικη παροιμία λέει «φάε πρωινό σαν βασιλιάς, μεσημεριανό σαν άρχοντας και δείπνο σαν ζητιάνος». Ξεκινάτε λοιπόν τη μέρα σας με πρωινό που θα σας δώσει ενέργεια και ευεξία για την απαιτητική συνέχεια της ημέρας. Προτιμήστε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, φρούτα και δημητριακά ολικής άλεσης.
  2. Τρώτε αρκετά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Με αυτό τον τρόπο το σάκχαρο του αίματος διατηρείτε σταθερό και μπορείτε να αποφύγετε τη βουλιμία και την υπερφαγία που παρατηρείτε ύστερα από πολύωρη αφαγία. Προσπαθήστε να τρώτε 3 γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ όπως φρούτα, ανάλατοι ξηροί καρποί , μπάρες δημητριακών.
  3. Πίνετε πολύ νερό. Πιείτε 1 ποτήρι νερό κάθε φορά που νομίζετε πως πεινάτε. Μετά από λίγη ώρα μπορεί να καταλάβετε πως απλά διψούσατε. Μπορείτε ακόμα να πίνετε τσάι με φρούτα χωρίς ζάχαρη.
  4. Υιοθετήστε τη Μεσογειακή Διατροφή. Εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ τυχεροί γιατί μπορούμε εύκολα να έχουμε πρόσβαση σε όλα τα συστατικά της. Έχουμε άφθονο παρθένο ελαιόλαδο, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, όσπρια και ψάρια. Η Μεσογειακή αλλά και η Κρητική διατροφή που έχουν ως βάση τα παραπάνω συστατικά εξασφαλίζουν καλή υγεία, ευεξία και μακροζωία.
  5. Γεμίστε το σπίτι σας μόνο με υγιεινά και εύκολα φαγητά όπως φρούτα, έτοιμες φρέσκες σαλάτες, προϊόντα ολικής άλεσης , γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, φέτες βραστής γαλοπούλας. Με τον τρόπο αυτό θα μπορείτε γρήγορα να ετοιμάσετε ένα υγιεινό και ολιγοθερμιδικό γεύμα και όχι να παραγγείλετε «απ΄ έξω».
  6. Καταπολεμήστε το άγχος διαβάζοντας ένα βιβλίο, ακούγοντας μουσική ή κάνοντας μια βόλτα και όχι αναζητώντας παρηγοριά στο φαγητό. Η πολυφαγία δεν σας παρηγορεί, αντιθέτως σας γεμίζει ενοχές και έτσι στεναχωριέστε ξανά μπαίνοντας σε ένα φαύλο κύκλο.
  7. Αποφύγετε το αλκοόλ. Αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ προκαλεί αυξημένη διούρηση συνεπώς αφυδάτωση του οργανισμού, σας φορτώνει όμως και με «κενές θερμίδες». Καταναλώνετε δηλαδή πολλές θερμίδες χωρίς στην ουσία ούτε να χορταίνετε ,ούτε να παίρνετε κάποιες θρεπτικές ουσίες.
  8. Διατηρήστε καλή φυσική κατάσταση. Κάντε δώρο στον εαυτό σας λίγες ώρες ξεγνοιασιάς στο γυμναστήριο ή συστηματικού περπατήματος, 3-4 φορές την εβδομάδα ή ακόμα και κάθε μέρα. Πραγματικά θα νιώσετε άλλος άνθρωπος.
  9. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να καταναλώνει 1-2 φορές την εβδομάδα αγαπημένα φαγητά σε μικρές ποσότητες. Η στέρηση πολλές φορές έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
  10. Τρώτε πάντα γεμίζοντας μια και μόνη φορά το μικρό πιάτο. Ακόμα και όταν παραγγέλνετε από έξω , πάρτε παιδική μερίδα ώστε να καταναλώσετε όσο το δυνατόν λιγότερες θερμίδες. Επίσης προτιμήστε αναψυκτικό light για τον ίδιο λόγο.

ΤΣΙΑΧΤΑ ΜΑΡΙΑ
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Εγνατία 100, 1ος Όροφος
546 23 Θεσσαλονίκη (Γωνία Αγ. Σοφίας)
τηλ: +30 2310 221 150
e-mail: dieta100@otenet.gr
Πολιτική Απορρήτου
© 2024 Ιατρικό Κέντρο Βελονισμού. All Rights Reserved.
Development by